Tuesday 16 October 2012

Bersukan dan berneka!


update 11.59pm 16 oct 2012
SELASE. ade ape dgn selase minggu neh? pagi macam biase, bangun pon pukol 1230 tgh hari, hehe. sbb malam tuh tido pon lambat dah berwasap dengan Fizah. kalo cuti, kat sini mmg membosan. tak tahu nak pegi mane2. dan kalo nak pegi mane2, kene pk namblas kali. sebab duit kat sini habes gitu saje. cume nak story pasal sukaneka petang tadi jela. omboooih kami ber5, Nik, Salmi, Yie, aku, Emy, satu team! datang dengan lagaknye, dgn gayenye, buat sume org takoooooot. dan bile dtg, sume pandangan tertumpu pada kami. takde bende sangat pon sbnrnye, cume kami satu team neh excited sgt sbb siap beli baju same lagi smlm nak masok mende neh. padahal, pakai tshed bease pon boleyy. sukaneka je pon. ape ade hal. lawak jugak laa, cume sukan nye tak bape nak adventure la. bease saje. berpeloh pon tak. setakat mengisi mase lapang dari aku sambong tido tuh, dikire okey laaa. hihi 


 

haaa. neh la KAMI. hihi. acanoo? bergaye tak? bergaye tuh belakang kire lah kan, yg kelakor, satu game je menang, tuh pon no3. yg lain no 4 5 6 laa. kadang2 aku terpikir, nape tiap kali aku masok, aku kalah? badi ke ape? tp, jgn nak caye mnde karot gitu kan. anggap jela takde rezeki. yedakk? pape pon, thx korang. sudi jugak ade time aku kesepian di bumi Sintok neh.



DARI ujong yang kecik2 comey2 tuh, Mazriyatul Adawiyah (Yie), Nik Mazniza (Nik),
Nur' Ain Salmi Suhana (Salmi), AKU, Noor Halmiah (Emy)

neh gambar aku yang paling gile, tak sabor nak kawen gamaknye. kakakaka
suke sangat la buat keje bukan2 gini. ingat aku pedulik? biooo kelantok! haha


No comments:

Post a Comment