Saturday 6 October 2012

Raye Puase~

Salam.. ahoooi. lame nye rase tak update belog neh. ingat aku rajen ke? mmg malas la. tah nak cerite ape yg tak tah neh. forever alone rase dok kat UUM sintok neh. family takde, sedare takde, bestie takde, yg ade cume kawan yg hanye kenal dalam mase 2 taon. ade yg terindah, ade jugak yg berduke. macam2 rase, entah. ase tak tahu nak explain macam mane perasaan neh. aishh, susah betol.

oke. cerite pasal dok kat sini tuh, entry la. yedakk? sbb title pon raye puase. so, kite cerite pasal raye jela erk. takde mende pon sbnrnye. cume nak post beberape gambar la. wah, syok nye raye tau. meriah!


KAMI KAWAN BAIK
GOLD for raye pertame. same dengan ADIK. yeayyy 



saye mmg suke wani PINK, dulu mase sekolah tak suke pon. sekarang dah suke. macam lemah lembot je, biar tak lembot pon. aku pedulik hapeee. hii



 KELABU for raye ketige. polca dot gitcheew. ewahh


 raye ke4. Hijau mude :)
raye ke5

Raye hari tuh, happy giler. walaupon raye pertame akak balek umah mak mentue, tp raye kedue die dah balek jengke. seronok laaa. raye ke4, kami sume ke padang piol, seharian jugak la kat situ, sbb sepupu tunang. tu yg baju wane hijau mude tuh, yela tu.. jubah lagi tuh, ma buat sendiri. sbnrnye, baju aku, ma, akak, akak ipa, sume wane. jubah corak same, cume kaler je berbeza, tp kak ipar sorang tuh mengandong, so takleh la pakai. sorang lagi balek umah mak mentue die dah. ade ma, aku dgn kakak jela. tp dgn ma tak senap pic la pulak, bz women la konon nye. umah akak kesayangan die kenduri kan, jadi org penting laaa. heh. =_=
neh la akak aku, same kan muke? hihi. tapi die alin siket sejak kawen neh. hehe. tu 1st time die pakai shawl, shawl aku pulak tu die rembat. hampeh je. hehe. 

No comments:

Post a Comment